Toate produsele comercializate de GELIVAS COM SRL beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor/distribuitorilor.
Drepturile consumatorului sunt conforme cu prevederile legilor OG21/1992 , legea 449/2003 OG 34/2004 și OG 9/2016, republicate și actualizate.
Produsele sunt noi, în ambalajele originale, provin din surse autorizate de fiecare producător în parte. Produsele sunt însoțite de manualul de utilizare, după caz.
Produsele pot avea certificat de garanție, după caz. Acesta va fi livrat împreună cu produsele comandate de tine. Dacă certificatul de garanție nu se regăsește printre documentele primite la livrare, acesta ți se va trimite ulterior în format electronic pe adresa de email folosită în contul tău. Păstrează certificatul ca să poți beneficia de garanție, dacă va fi nevoie.
Cumpărătorului i se garantează că, în cazul defectării în condiții normale de utilizare, produsul va fi reparat gratuit pe durata perioadei de garanție (doar în cazul produselor non-alimentare, după caz).
Cumpărătorul are obligaţia de a utiliza produsul şi de a-l întreţine conform instrucţiunilor prezentate în manualul de utilizare (doar în cazul produselor non-alimentare, după caz).
Garanția nu se validează în cazul în care:
- produsul a suferit intervenții sau reparații efectuate de către persoane neautorizate;
- produsul a fost utilizat necorespunzător de către cumpărător, nu au fost respectate condițiile de manipulare, transport, punere în funcțiune, păstrare, exploatare și întreținere prevăzute în manualul de utilizare care însoțește produsul;
- produsul a fost utilizat în condiții care contravin unei utilizări normale și destinației sale prevazute in manual;
- deteriorarea nu provine din defecte de fabricație;
- deteriorarea apare în urma accidentelor sau loviturilor;
- repararea echipamentului este imposibilă datorită unor motive care nu țin de producător, distribuitor/furnizor, în special atunci când cumpărătorul împiedică reparația necesară prin depozitarea sau folosirea echipamentului în locuri neadecvate sau inaccesibile pentru cel care efectuează reparația.
Termenul maxim de remediere pentru produsele care fac obiectul garantiei este de 15 zile.
Pentru produsele ce nu pot fi reparate în cadrul termenului de garanţie:
- acestea se vor înlocui fără costuri adiționale sau
- se va acorda o reducere de preț printr-un voucher sau
- se va rambursa în totalitate suma platită.
Dacă se constată că defecțiunea nu este din vina producătorului, se va percepe o taxă de constatare.
Următoarele situații duc la pierderea de către cumpărător a garanției produselor :
- uzura prematură, deteriorarea sau avarierea produsului ca rezultat al accidentelor, loviturilor și forțării;
- depășirea parametrilor de funcționare specificați în documentația tehnică a produsului, fapt ce determină deteriorarea sau avarierea produsului sau a unor părți componente;
- intervenții sau reparații executate de persoane neautorizate de către vânzător;
- nerespectarea de către cumpărător a condițiilor de manipulare, transport, păstrare, instalare, punere în funcțiune, exploatare și întreținere;
- utilizarea necorespunzătoare și în alte scopuri decât cel pentru care este destinat, utilizarea neconformă cu specificațiile tehnice;
- deteriorările termice, mecanice și plastice ale produselor datorate incendiilor, accidentelor, vibrațiilor anormale, șocurilor, intemperiilor, sau neglijenței în utilizare;
- pierderea certificatului de garanție.
Produsul defect se trimite în service împreună cu certificatul de garație și factura de vânzare. Costul transportului către noi se va face pe cheltuiala clientului.
Dacă produsele vândute au certificat de garanție emis de către producător/distribuitor acestea se pot trimite direct la unul dintre centrele specificate în certificat. Trebuie procedat așa cum este menționat în documentele emise de producător.
Condițiile de acordare a garanțiilor pot varia în funcție de producator și sunt stabilite în politicile comerciale ale fiecărui producator, la nivel național. Garanția legală este de 2 ani, dar poate fi mai mică pentru produsele cu o durată de viață mai scurtă.
Orice defecțiune apărută în perioada de garanție va fi anunțată în scris la adresa specificată în datele de contact.